PAGES

maandag 22 juli 2013

My favorite: cover zangers & zangeressen #1

Zoals je al kon lezen in een ander artikel, luister ik heel vaak (bijna altijd) muziek. Het is voor mij een soort verslaving haha. Als ik muziek luister via Youtube, dan luister ik vaak covers in plaats van het origineel. Geen idee waarom, maar toch vind ik ze vaak leuker. Meestal is dat als een liedje al wat ouder is, dan vind ik het origineel niet meer leuk en covers zijn dan vaak toch anders. In dit artikel vertel ik over mijn favoriete cover zangers en zangeressen.

 

Een groot favorite van mij is Alex G. Ze heeft echt zo'n amazing stem!
Ze heeft covers van o.a. PayphoneHeart attack en Can't hold us.
 
 
Tiffany Alvord, ik luister al zo lang naar haar. Volgens mij al zo'n 3 jaar.
Zij was een van de eerste cover zangeressen naar wie ik luisterde.
Ze heeft o.a. covers van The one that got away, Titanium en
 
 
Alex goot, zijn stem is niet zo heel bijzonder, maar wel echt mooi!
Ook hij heeft hele mooie covers, maar vooral vind ik zijn covers
mooi die hij met meerdere zangers of zangeressen maakt.
Hij heeft covers van o.a. Not over you, Good time en Diamonds.
 
 
Wauw, such a beautiful voice! Sam Tsui kan hoog zingen en oh my god,
dat klinkt mooi! Ook van hem luister ik al heel lang covers.
Hij heeft covers van o.a. Just a dream, Come and get it en Try.
 
 
Max Schneider, die door Kurt Schneider begeleidt wordt, heeft ook
echt een super mooie stem. Zijn stem is echt het tegenovergestelde
van Sam Tsui. Sam zingt vaak heel hoog en Max zingt juist best laag.
Covers van Max zijn o.a. The other side, Medley van Maroon 5 en Give me love.
 
Wat zijn jouw favorieten?
Liefs,
Mystery.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten