PAGES

vrijdag 26 juli 2013

Review: Dr van der Hoog masker Crazy Cupcake

Vandaag een review over een masker van Dr van der Hoog, met de naam Crazy Cupcake. Klinkt aantrekkelijk toch? Ik was in de Kruidvat, niet om maskers in te slaan, maar om een scrub te kopen voor m'n gezicht. Toen viel mijn oog op de aanbieding 2 + 2 gratis van alle maskers van Dr van der Hoog. En ik dacht 'Why not?'. Maar hier had ik al een artikel overgemaakt, dus snel verder naar de review! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.

 

Het eerste waar ik benieuwd naar was, was de geur, want het heet Crazy Cupcake, dus je verwacht toch een cupcake geur. Toch rook hij niet echt naar een cupcake, maar wel heel zoet en heel lekker! De geur was dus echt een plus punt, maar toch wel een heel klein beetje jammer dat het niet naar echte cupcakes ruikt.
 
Het aanbrengen van het masker is ook heel fijn. Er is genoeg om een lekkere dikke laag aan te brengen. Het tweede plus punt is dat je het masker 2 keer kunt gebruiken. Er zijn namelijk 2 maskers, die je natuurlijk ook met een vriendin samen kunt delen. 
 
 
De prijs was ook goed te doen. € 1,79 voor eigenlijk 2 maskers, dus € 0,80 per masker. Ik had hem gekocht met de actie 2 + 2 gratis, dus was hij voor mij € 0,40 per masker. Koopje dus!
 
Mijn huid achteraf? Héérlijk zacht dus! Vooraf had ik m'n gezicht eerst gescrubd en toen het maskertje op gedaan. Gebruiken jullie wel eens maskertjes van Dr van der Hoog?
 
Liefs,
Mystery. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten