PAGES

woensdag 19 juni 2013

My bucket list

My bucket list, dat is echt iets van dit moment. Dingen die je graag wilt doen voordat je dood gaat. Iedereen heeft wel van die dingen die hij of zij heel graag ooit wilt doen of proberen. Ik heb dat ook! Het is echt een soort afwerklijstje en ik hoop dat als ik rond de 70 ben, kan zeggen "Check. Check. Check. Check." Dat zou toch wel echt tof zijn?

Laat ik maar snel beginnen met mijn bucket list. Ik denk dat er toch wel dingen overeenkomen met dingen die jullie, mijn lezers, graag zouden willen doen. So let's begin!

Bucket List | via Tumblr
 

Nou het eerste is al gelukt, want ik ben nu mijn eigen bucket list aan het schrijven, dus check. Jullie zijn getuigen van mijn eerste vinkje van mijn bucket list! 
 
Ook zou ik nog zo graag naar New York willen met vriendinnen. Het lijkt me zo leuk om daar een keer te zijn. Even lekker shoppen en alles daar bekijken. Dit staat echt al een tijdje op mijn bucket list!
 
Het lijkt me echt heerlijk om een keer op het strand met vrienden een kampvuur te maken en daar de hele nacht met z'n alle omheen zitten. Gewoon gezellig met een hele groep rond dat kampvuur en dan het liefst in een warm land.
 
Als derde op mijn bucket list staat met een goede vriendin op kamers gaan. Dat lijkt me ook echt tof, gewoon zonder je ouders, ook al weet ik dat ik ze denk ik toch wel een beetje ga missen. Ook sta je er dan ineens alleen voor en moet je jezelf redden. Daarom lijkt me het ook zo leuk om het met een goede vriendin te doen. Maar dan moet je maar net zien dat zij hetzelfde wilt als jij.
 
Ik weet niet of jullie die Coca Cola reclame kennen met die mensen die uit die fles worden gegooid. Dat lijkt me echt zo vet om een keer te hebben meegemaakt. En dan lekker in de zee zwemmen met lekker weer. Ik zou willen dat die 'grote colafles' in Nederland stond.
 
 

Wat natuurlijk ook op mijn bucket list staat is dat ik een hele lieve vriend ontmoet die mij gelukkig maakt en waarmee ik voor altijd samen ben. Altijd zie je al die hele romantische dingen in films en dan denk ik echt "Waarom heb ik nog niet zo'n leuke jongen ontmoet? Ik wil ook zo'n jongen die allemaal leuke dingen voor je organiseert." Maar helaas, niet elke jongen is zo romantisch. Toch hoop ik ook nog zo'n super leuke jongen tegen te komen.
 
Feesten op Ibiza, wat lijkt me dat leuk! Als ik daar zou zijn, zou ik echt elke dag uitgaan. Ik zou echt met heel veel geld daar heen gaan om te feesten en leuke dingen te doen, serieus! En ik ben ook zeker van plan om dat nog een keertje te gaan doen.
 
Een macaron eten. Sinds ik met allemaal mensen uit Frankrijk heb opgetrokken en zij allemaal hebben gezegd dat het o zo lekker is, moet ik het echt een keer gaan proberen. Vroeger, toen ik 8 was, vond ik het altijd lijken op een gekleurde krabburger en ik dacht ook dat dit het echt moest voorstellen.
 
Wat ik ook nog een keer wil doen, is een baby tijger aaien. Ik zie elke zomer allemaal foto's van mensen die dat hebben gedaan op vakantie. Dan zie je al die schattige tijgertjes die ze dan een knuffel geven. En oh my god, wat zijn die schattig! Op zulke momenten wil ik ze ook gelijk gaan knuffelen en aaien, maar een beetje jammer is, dat het niet in Nederland kan. Wat me eigenlijk wel opvalt is, dat alles wat leuk is en ik nog een keer wil doen, niet in Nederland te doen is of kan.
 
Before I die, I want to ... | via Tumblr
 
Het laatste ding dat op mijn bucket list staat, is het voltooien van al deze leuke plannen. Maar ik heb er vertrouwen in en het gaat me lukken. Rond mijn zeventigste kan ik zeggen, dat ik deze fantastische dingen heb meegemaakt en gedaan.
 
Liefs,
Mystery.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten