PAGES

vrijdag 5 juli 2013

Eyeliner met wing. Yay or nay? #2

 Elke vrijdag komt er een nieuwe 'yay or nay?' Dit houdt in dat ik het met jullie over een onderwerp ga hebben en om jullie mening vraag. Vinden jullie het mooi, leuk, lief, schattig etc. of juist totaal niet.

Vandaag weer een nieuwe 'Yay or nay?' en we gaan het hebben over eyeliner met wing. Wat vind jij hiervan?

Makeup Geek

Je hoort wel een mensen zeggen dat het ordinair is, maar andere mensen vinden dit juist weer super mooi. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat mensen dit vinden, maar aan de andere kant ook weer niet. Natuurlijk als je een hele dikke, lange wing hebt, kunnen mensen dit als ordinair beschouwen, maar zolang je gewoon een mooie en subtiele wing hebt, vind ik dit juist mooi.
 
Tumblr | via Tumblr
 
Zelf heb ik ook vaak een wing, maar dan gewoon zoals de bovenstaande foto's. Dan vind ik het juist mooi om een wing te hebben. Wat vinden jullie? Vinden jullie het mooi of juist ordinair? Of vinden jullie het niet ordinair maar gewoon niet mooi? Laat je mening achter bij de comments.
 
Eyeliner Inspiration | We Heart It
 
Liefs,
Mystery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten