PAGES

maandag 8 juli 2013

My favorite apps

I love my mobile! Elke dag zit ik meerdere uren op dat ding. Zelf heb ik de Samsung Galaxy S Advance en ik vind het echt een hele fijne mobiel en hij kan ook goede foto's maken. Ik wil regelmatig een update doen van mijn favoriete apps. De meeste mensen hebben tegenwoordig een smartphone, maar welke apps zijn nou echt leuk? Hier komen mijn favorieten even op een rijtje.

 
Natuurlijk horen bij mijn favorieten: de Twitterapp, Facebookapp en Instagram. Dat zijn dan ook de apps die ik het meeste gebruik. Maar ook de Youtubeapp gebruik ik heel veel. Ik heb dan ook een abonnement van 500 MB per maand.
 
Wat bij mij ook heel vaak gebeurd is dat ik een liedje op de radio hoor en ik heel graag wil weten welk liedje het is. Voor dat probleem is Shazam héél handig! Die zoekt zo de naam bij dat liedje binnen een paar seconden.
 
 

Ik lees heel vaak een blog als ik in de trein zit of ergens op iemand moet wachten. Daarom vind ik de Bloglovin' app ook heel handig. Zo kun je makkelijk en snel een blog lezen en hoef je niet naar de site op je mobiel. Deze site is ook veel minder fijn om een blog te lezen op je mobiel en op deze app staat de mobiele versie van een artikel.
 
Snapchat vind ik ook echt een leuke app, omdat je gewoon random en gekke foto's kunt zenden naar vrienden, die binnen een paar seconden weer worden verwijderd. Ze kunnen de foto's bijvoorbeeld maar 5 seconden zien, het ligt eraan wat jij hebt ingesteld.
 
 
Online televisieprogramma's terugkijken op je mobiel kan ook via de RTLXLapp. Alleen het enige programma wat ik hierop terugkijk is GTST, dus voor mij is juist de GTSTapp heel handig. Hier kun je heel makkelijk de afleveringen terugkijken en voor € 0,99 kun je ook alle shorties en extra dingen bekijken.
 
Een vertaalapp is voor mij ook best handig, omdat ik buitenlandse vrienden heb, waarmee ik Engels praat. Maar deze mensen zijn Frans en Oostenrijks, dus ze kennen soms woorden waar ik nog nooit van heb gehoord, dus dan is die vertaalapp wel handig.
 
Een maand terug ben ik, zonder dat ik het door had, ongeveer 28 euro over mijn abonnement heen gegaan, omdat Simyo mij een te laat SMS'je had gestuurd dat ik over mijn abonnement heen was. Ze stuurde mij, toen ik al 2 dagen over mijn abonnement heen was, dat ik nog 25 % over had. Uhhh, nee dus? Ik was er al heel ver overheen. Maar sindsdien heb ik ook de MBmeter app van KPN en hier staat precies hoeveel MB je nog overhebt en hoeveel je hebt verbruikt.
 
Mijn laatste favoriete app is de App Lock. Dit is een app die een slot zet op bepaalde apps, dit kun je zelf instellen. Zo hoef je niet meer elke keer als je jouw mobiel wilt ontgrendelen een wachtwoord in te voeren, maar alleen als je op een bepaalde app wilt, zoals je galerij. Bij mij staat dan ook alleen op de galerij een wachtwoord, want ik vind het niet fijn als mensen mijn mobiel afpakken en mijn foto's gaan kijken.
 
Wat zijn jouw favoriete apps?
Liefs,
Mystery.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten