PAGES

donderdag 11 juli 2013

Best dressed celebrities: Ariana Grande. #2

Al die mooie jurken van celebrities op de rode loper, wauw. Regelmatig ga ik een ster in het zonnetje zetten met haar geweldige outfits. Ik ben altijd al dol geweest op alle prachtige outfits die voorbij komen op de rode loper.

Het is nu de beurt aan Ariana Grande en wauw, wat heeft zij mooi haar!

 
Ariana, haar hele naam Ariana Grande-Butera, is geboren op 26 juni 1993. Ariana is een Amerikaanse actrice en zangeres. Deze actrice en zangeres is van Italiaanse afkomst, half Siciliaanse en half Abruzzese.
 
Deze jurk is vrij simpel, maar wel mooi. Maar toch vind ik de schoenen die ze erbij draagt iets minder mooi. De schoenen zien er een beetje oudbollig uit vergeleken met de jurk.
 
 
Hoe schattig is deze jurk wel niet? Echt een poppenjurkje, maar wel echt leuk en echt iets voor Ariana! De print maakt de jurk wel echt af en de schoenen vind ik ook heel tof.
 
 
Weer zo'n schattig jurkje! Ik vind deze iets meer draagbaar voor een normale dag voor ons. Deze zou ik ook wel willen hebben. De schoenen lijken redelijk veel op de schoenen van de vorige outfit, maar deze vind ik ook heel leuk.
 
 
Deze jurk vind ik dan weer iets minder mooi. Geel is sowieso niet mijn smaak, maar ook de vorm van de jurk. Hij lijkt bijna niet getailleerd en aan de onderkant vind ik de jurk iets te bol staan. Ook de stof vind ik niet zo mooi, het lijkt een beetje plasticachtig.
 
annalynne mccord | Tumblr
 
How cute is this dress? Normaal vind ik zwart geen leuke kleur voor een jurk, maar bij Ariana staat het echt goed! Ook zit Ariana's haar zo leuk, echt wauw!
 
Ariana Grande | Ariana Grande

 

Het lijkt wel of Ariana alles staat! Toch vind ik dit jurkje iets minder mooi en iets minder bijzonder dan de rest, maar ik vind dat haar make-up hier wel echt leuk zit. En zelfs met een staart in zit Ariana's haar nog leuk.
 
Que linda *------------* | via Facebook
 
Een hele mooie, lange jurk met een schattig haarbandje en een simpel armbandje. Echt een hele toffee outfit is dit!
 
Ariana Grande ♡ | via Tumblr
 
Een leuk jurkje, maar wel een beetje jammer dat de mouw aan de ene kant zo lang is. Hij had opzich wel iets korter gemogen, maar verder weer a beautiful dress! Ook leuke schoenen, bruin-beige bij wit.
 
Tumblr
 
Alsof Ariana alle kleuren staat. Groen staat haar ook weer prachtig, maar ik vind hier vooral haar make-up heel mooi zitten en Ariana's haar. Verder draagt ze nog wat minder opvallende oorbellen, maar bij zo'n drukke jurk moet ook zeker niet iets heel opvallends.
 
Welke outfit vinden jullie het mooiste?
Liefs,
Mystery. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten