PAGES

zondag 14 juli 2013

Nieuwe (school)agenda

Elk jaar is het weer een klus om een leuke agenda te scoren. Vorig jaar was ik eigenlijk ook een beetje te laat met het zoeken naar een agenda. Alle leuke waren al weg, dus ik besloot om een agenda zelf te ontwerpen op internet met allemaal foto's van mij en vriendinnen. Maar hierdoor dacht ik dat ik dit jaar beter op tijd kon beginnen met het zoeken van een leuke agenda. En de missie is geslaagd, ik heb een hele leuke agenda gevonden!


 
Deze agenda heeft een fijn format. Hij is niet te groot en niet te klein. De agenda is 15 bij 12 cm. De bloemenprint op de kaft vind ik heel schattig. Ook de binnenkant van de kaft heeft een bloemenprint, maar dan helemaal in het (licht)roze. Hij kostte € 9,95 en had hem gekocht bij The Readshop. Toch had ik 'm al eens eerder gezien in andere boekenwinkels, dus hij is in meerdere winkels verkrijgbaar.
 
 
Wat ik ook heel leuk vind aan deze agenda, is dat hij allemaal schattige kaartjes er in heeft zitten om op de post te doen. Deze kun je er ook uithalen, want ze zitten in hele handige mapjes. Deze mapjes kun je dan ook weer gebruiken om zelf foto's in te doen en ik denk dat ik dat ook ga doen! Op alle kaartjes staan allemaal verschillende bloemenprints met een lieve tekst er op.
 
 
En hebben jullie al een leuke gevonden of zijn jullie ook vaak van het laatste moment?
Liefs,
Mystery.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten