PAGES

maandag 1 juli 2013

The vampire diaries

Films en series, ik hou er echt van! Elke avond om 8 uur kijk ik GTST, zoals meerdere van jullie denk ik. Maar ook kijk ik redelijk vaak een film als ik me verveel. Sinds een tijdje kijk ik ook The vampire diaries en het is echt zo verslavend!

 

Deze serie kende ik al een tijdje, tenmindste de naam. Ik wist helemaal niet waar het over zou gaan, nou ik wist dat het over vampieren zou gaan, maar verder? Eigenlijk hou ik helemaal niet van films en series waar dingen in gebeuren die in het echt niet kunnen, maar toch ben ik helemaal fan van The vampire diaries.

Ik ben verslaafd geraakt aan deze serie door mijn broer, want hij vertelde erover. Zelf kijk ik er nu al een tijdje naar, maar ik had een periode dat ik bijna nooit kon kijken, omdat ik geen tijd had en uiteindelijk vergat ik de serie een beetje. Maar laatst begon ik er met een vriendin weer naar te kijken en ondertussen heb ik al bijna 10 afleveringen weer gezien. 1 seizoen heeft 22 afleveringen, behalve het laatste seizoen, die heeft er één meer. Ondertussen zijn er al 4 seizoenen uit. Ook is er al bekend dat er een vijfde seizoen komt. Ik ben nu al bij seizoen 3. Seizoen 1 en 2 had ik gedownload, maar nu kijk ik deze serie ook op de filmsite. (Als je het artikel hierover niet hebt gelezen, lees dit artikel.)

De serie gaat over een meisje, Elena Gilbert, die samen met haar broer, Jeremy, en hun tante, Jenna Sommers, woont, nadat hun ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk. Op de eerste schooldag na de zomer ziet Elena een jongen door wie ze zich gelijk aangetrokken voelt, genaamd Stefan. Stefan is heel mysterieus tegenover Elena en blijkt nog een heel verleden te hebben.


Al snel wordt het heel spannend in deze serie en wil je heel graag doorkijken. Ik vind dit echt een aanrader. In aflevering 1 van seizoen 1 is er wel een klein stukje waarin het op een 'goedkope horrorfilm' lijkt, maar verder is het echt een hele leuke serie!

Heb je deze serie al eens gezien? Wat vind jij ervan en ken je nog andere leuke series?
Liefs,
Mystery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten