PAGES

zaterdag 29 juni 2013

Best dressed celebrities: Beyoncé. #1

Al die mooie jurken van celebrities op de rode loper, wauw. Regelmatig ga ik een ster in het zonnetje zetten met haar geweldige outfits. Ik ben altijd al dol geweest op alle prachtige outfits die voorbij komen op de rode loper.

Dit keer is Beyoncé aan de beurt, wat een mooie vrouw is dat!

You Call That A Kiss?

 
Beyoncé, haar hele naam Beyoncé Giselle Knowles-Carter, is geboren op 4 september 1981. Beyoncé is een Amerikaanse R&B-zangeres, songwriter, actrice en heeft vele Grammy Awards gewonnen. Ook is ze modeontwerpster en is ze het gezicht van haar eigen lijn: House of Deréon. 
 
Deze jurk in een woord? Prachtig! Natuurlijk zou ik hem zelf niet dragen, ook niet als ik uit zou gaan, maar bij Beyoncé? Echt wauw. Ook heeft Beyoncé gewoon een perfect lichaam voor zo'n jurk.
 
 
Deze jurk is wederom ook prachtig, maar dat haar! Ik vind bij deze outfit vooral het haar heel mooi. Bij Beyoncé vind ik het eigenlijk een stuk mooier als haar haar krullend is dan stijl, maar stijl is ook heel mooi.
 
 
I like this one! De glitters maken deze jurk echt speciaal. Ook haar figuur komt heel goed uit in deze jurk.
 
Best red carpet ever ---> Beyoncè in Emilio Pucci - Polyvore
 
Ai, deze vind ik dan weer iets minder. Het ziet er allemaal heel strak uit, net alsof ze niet er in kan bewegen. Ook zit het bij haar nek veel te hoog en daarbij zijn de kleuren ook best wel saai.
 
 
Het idee van deze jurk vind ik heel erg leuk, maar de print vind ik niet echt heel mooi. Deze print vind ik meer iets voor een zomer jurkje voor een dagje aan het strand en die past niet echt in het rijtje bij jurkjes voor een rode loper.
 
Wat een geweldige jurk, vooral het bovenste deel! Ook vind ik de make-up mooi, iets donkerdere ogen, maar verder een hele subtiele look.
 
 
Dit is een iets 'gewonere' outfit vergeleken met de rest, maar het staat haar wel echt heel mooi. Vooral de hakken en het shirt zijn heel leuk. Het is een gewonere outfit, maar toch heeft het weer iets speciaals.
 
Wat vinden jullie van Beyoncés outfits? Wat vinden jullie de mooiste of minst mooie?
 
Liefs,
Mystery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten