PAGES

vrijdag 28 juni 2013

Dip dye. Yay or nay? #1

Elke vrijdag komt er een nieuwe 'yay or nay?' Dit houdt in dat ik het met jullie over een onderwerp ga hebben en om jullie mening vraag. Vinden jullie het mooi, leuk, lief, schattig etc. of juist totaal niet.

Vandaag gaan we het hebben over dip dye, best veel mensen die ik ken of rond zie lopen op straat, hebben het. Echt ineens is dip dye helemaal in. Maar wat is jouw mening hier over? Vind jij het mooi?

never lose hope ♕

 
Dip dye heb je in alle soorten en maten. Je hebt mensen die het nog redelijk neutraal houden, bijvoorbeeld bruin haar met blonde dip dye, maar ook blond haar met blauwe dip dye. Ik ken een meisje die het laatste had. Ze had heel licht blond haar en licht blauwe, maar wel felle, dip dye. Een ander meisje die ik ken, had met haar bruine haar eerst donker roze dip dye en later rode dip dye.
 
(100 ) Tumblr
 
Mijn mening is dat het je eigenlijk gewoon moet staan. Bij de één staat het super mooi en bij de ander is het echt een not done. In het begin vond ik het ook best wel mooi bij het meisje met de blauwe dip dye, maar na een tijdje werd het een beetje groenachtig en dat was dan weer wat minder mooi.
 
Hairstyle | via Tumblr
 
Toch vind ik het wel knap als mensen het aandurven om dit met hun haar te doen, want stel dat het helemaal niet mooi wordt? Ik zou het dan ook zeker niet doen, maar ik heb wel respect voor mensen die dit wel hebben. Zelf vind ik bruin haar met blonde dip dye (zoals hierboven) het mooist. Het is dat ik geen bruin haar heb, maar dat zou ik dan nog wel gedaan hebben.
 
dip dye hair tumblr
 
Wat is jullie mening hierover? Vinden jullie dit een yay or nay?
 
Liefs,
Mystery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten