PAGES

donderdag 27 juni 2013

Review: Expert last 441 Traffic Jam

Vandaag weer een review van een beautyproduct, een lippenstift van NYC. Het is een lippenstift van de Expert last lip color-lijn. Hij heet Expert last 441 Traffic Jam. Op het eerste gezicht lijkt het een helder rode kleur. Ik was gelijk verliefd, omdat ik wel van felle kleuren houd. Benieuwd naar dit product? Lees dan snel verder.


Ten eerste vind ik dat deze lippenstift een hele mooie verpakking heeft. Ook zijn ze heel handig. Op de onderkant staat precies welke kleur het is en de kleur van de verpakking is ook de kleur van de lippenstift. Toch zit er één nadeel aan deze verpakking, je kunt deze lippenstift namelijk niet helemaal terugdraaien, waardoor je dus moet oppassen bij het sluiten van de verpakking, want je wilt toch niet dat je de lippenstift beschadigd?

Wat ook een pluspunt is, is dat deze lippenstift een heerlijke geur heeft! Dat heb ik nog niet zo vaak meegemaakt. Hij ruikt een beetje naar kersen, maar dan ook weer niet precies een kersen geur. Maar hij ruikt in iedergeval zoet en lekker.

 
Deze lippenstift belooft ook dat hij 6 uur blijft zitten. Nou, dat maakt hij echt helemaal waar! Ik kon er mee eten, sporten, drinken etc. en hij bleef gewoon zitten. Ik vind hem echt fantastisch! Toch werk ik hem aan het einde van de dag nog een beetje bij, want het echte felle is er dan wel een heel klein beetje van af, maar hij is nog steeds knalrood. En hoe ik de kleur op het eerste gezicht vond, zo vond ik hem ook toen hij op mijn lippen zat.
 
 
 
Maar serieus, ik hou echt van dit product. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten, hij kost namelijk maar €2,99. NYC heeft mij echt positief verrast. Ik vind dit echt een hele grote aanrader. Is deze felle rode kleur niet iets voor jou? Dan kan ik je gerust stellen, want het is namelijk een lijn van 12 lipsticks. Deze kleuren verschillen van bruin tot oranje en van rood tot roze, dus genoeg keus!
 
Liefs,
Mystery.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten