PAGES

woensdag 26 juni 2013

Doei Nederland.

Over ongeveer een week ga ik eindelijk op vakantie. Nou ja, eindelijk... Eigenlijk ben ik in de meivakantie ook op vakantie geweest, maar toch lijkt het een eeuwigheid te hebben geduurd. Morgen moet ik nog voor de laatste keer dit schooljaar naar school voor mijn rapport en dan ben ik voor een redelijk lange tijd af van school, yeah! Ik ga 2,5 week op vakantie, maar wees niet bang, ik ga vooruit plannen en zorg dat er nog regelmatig een artikel online komt. Maar helaas, dit zal niet elke dag zijn, want dan zou ik zo'n 18 artikelen vooruit moeten werken. Toch zal ik proberen 1 keer in de 2 dagen een artikel online te hebben, zodat er nog iets te lezen valt. Dit was even een informatief artikel over de planning van de vakantie, maar morgen zal er gewoon weer een normaal artikel online komen.

Tumblr | via Tumblr
 
 
See you soon,
Mystery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten