PAGES

zaterdag 22 juni 2013

Favorite movies #1

Films, ik kijk er echt zo veel! Vooral sinds ik een online filmsite heb gevonden, want downloaden duurde altijd zolang en nu is het 'Heb ik zin in een film? Laat ik er een uitzoeken en gaan kijken.'. En daarvoor moest die film dan nog super lang downloaden. Hier is het artikel over de gratis filmsite, dus als je die nog niet had gelezen, klik dan op 'het artikel'.

Zoals ik net al zei, kijk ik nu regelmatig films. Ik hou vooral van (romantische) komedies en thrillers. Gewoon gezellig met wat vrienden op de bank of in je eentje als je even niks te doen hebt, leuk toch? Toch vind ik films kijken in de avond het leukst. 's Ochtends en 's middags kan ik mijn aandacht gewoon niet bij de film houden, heer raar eigenlijk haha. Maar ik ga mijn top 5 van films van dit moment geven, enjoy!



5. Mean girls


Trailer Mean girls
Het is een echte meiden film. Bij het kijken van deze film ben je even niet met de realiteit bezig. Gewoon even een makkelijke film waarbij je niet zo veel hoeft na te denken.

4. Titanic
Trailer Titanic
Een film waarvan iedereen het einde al kent. Ik had deze film ooit eens half gezien, maar nooit afgekeken. Toen ik de site Megashare ontdekte, toen had ik de Titanic voor het eerst gezien. Het was echt een mooie film, terwijl ik het einde al wist. De Titanic is en blijft een mooie film om te zien.

3. She's the man
Trailer She's the man
Deze film begint al snel leuk, dus je hoeft er niet lang in te komen. Al snel zit je helemaal in het verhaal. Het is niet een al te moeilijke film, dit is echt een film om met een groep vriendinnen te kijken gezellig samen op de bank.

2. Friends with benefits
Trailer Friends with benefits
In deze film zit echt heel veel humor. Ik heb echt veel gelachen tijdens deze film. Het is echt een film die het kijken waard is. Deze is ook leuk voor jongens en niet alleen voor meisjes!

1.  Another Cinderella story
Trailer Another Cinderella story
Als je een film wilt, waarvan je het einde al precies van kunt verspellen, dan is dit echt een film voor jou! Iedereen kan het einde raden, maar het is echt een hele leuke film.

Instagram
 
 
Welke filmtips hebben jullie en zijn jullie he-le-maal weg van?
Liefs,
Mystery.

 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze allemaal al gezien. Ik denk dat je Once upon a song ook leuk zal vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah bedankt voor de tip! Ik zal 'm zeker een keertje gaan kijken.

      Verwijderen