PAGES

vrijdag 21 juni 2013

Goodbye school, hello summer.

Het is gewoon vakantie! Het moment waar we met z'n alle al maanden naar uit hebben gekeken. Eindelijk kunnen we uitslapen, iets wat ik nu al twee maanden niet meer heb gedaan. Ook was mijn concentratie de laatste weken 0,0%. Echt vreselijk was het. Pas als ik een keer goed heb kunnen slapen, heb ik weer energie, maar nu. De enige dingen waarvoor ik nog naar school moet zijn mijn boeken terugbrengen en mijn rapport. Ik ben echt blij dat ik eindelijk af ben van school voor een paar maanden. Nu denk ik echt van "Oh yes, 2 hele maanden geen school.", maar die 2 maanden zijn echt zo snel voorbij en dan zit je er weer.

M'n vakantie is echt al best vol gepland, alleen ik heb nog 3 weken ergens in de vakantie, die ik nog vol moet plannen, dus ik kan nog even wat leuke dingen bedenken. Alleen het enige is, dat ik niet helemaal blut wil zijn na de vakantie. Ook heb ik nog mijn werk, dus vervelen zal ik me niet. Zonder mijn werk zou ik me ook helemaal niet vervelen, maar ik moet toch geld verdienen, anders kan ik niks. Hier heb ik wat leuke ideeën om in je vakantie te doen.

Born to die. † | via Facebook
 

Het handigste vervoer in de vakantie is natuurlijk de trein, want als je ouders gewoon moeten werken en jij bent alleen thuis en je wilt iets met vrienden doen, dan is de trein het handigste. Toch is de trein best duur, vooral als je ver weg wilt. Nu heeft Tienertoer een hele leuke aanbieding, namelijk je kunt voor €33,- in twee weken 3 dagen onbeperkt met de trein reizen. Dat is dus €11,- per dag en je zit dan tweede klas. Als je dit samen met vrienden doet, kun je bijvoorbeeld eerst een dagje shoppen en daarna lekker door naar het strand.
 
Wil je goedkoop ergens heen? Bied mee op Vakantieveilingen. Hier kun je hele leuke dingen doen voor een lage prijs als je geluk hebt. De keuze is zo breed, dus er zit altijd wat bij wat jij leuk vindt. Er zijn ook genoeg dingen die voor 2 personen bent, dus kun je dit met je vriend of vriendin doen, wat het nog leuker maakt.

Ga een dagje shoppen in een grote stad. Even lekker nieuwe kleren scoren. Wat leuk is om daarna te doen is een hapje eten, wat niet altijd zo duur hoeft te zijn en de dag eindigen met een filmpje kijken in de bioscoop.

Geef je kamer eens een make-over. Zoek op internet voor leuke ideeën. Of gooi gewoon alles om en ga voor een nieuw kleurtje. Maar ook zonder dat, kun je jouw kamer heel anders maken, door gewoon alle meubels te verplaatsen. Koop leuke accessoires bij bijvoorbeeld de Xenos of de Ikea.

Organiseer een feest. Nodig iedereen uit, ga spullen halen voor je feest, alles klaarmaken etc. Zo heb je de hele dag iets leuks te doen. 's Middags het voorbereiden en 's avonds een feest. Ga bijvoorbeeld lekker barbecuen, zet muziek op en voilà. Maar misschien is het wel zo handig om even de buurt in te lichten dat je een feest geeft, zodat niet je hele straat gaat zeuren.

Wat ik ook altijd leuk vind, is oude fotoboeken terugkijken. Al die herinneringen weer op doen. Lekker op het gras liggende met al die boeken, gewoon even terugdenken aan die leuke, oude tijden.


Liefs,
Mystery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten